Merhaba hanımlar. Erken doğum riskin var dedi doktor bir gece yatırdı ve baya niducard verildi. Bir kutu da yazdı evde kullanmam için ama baba aşırı yan etki yaptı kafamı yastığa koyamıyorum çok ciddi kalp çarpıntım var nabzım çok hızlı atıyor kalbim sıkışıyor. Bende kullanmayı bıraktım. Benim gibi olan var mı acaba. Gebelik 35+1 deyiz