tugba-22 Merhaba anneler 14. Haftamdayım sol kasığım çok ağırıyor doktorum normal olduğunu söylüyor ama genede insan panik oluyor bu durumu yaşıyan var mı nasıl geçiyor 🙁
sedkucuk tugba-22 merhaba evet o haftalarda ben de aynı şeyi yaşamıştım oturup kalkarken işkence oluyordu sol tarafım, doktorum magnezyum kullanmamı istemişti kullandım ve geçti çok şükür siz de doktorunuza sorup kullanabilirsiniz
sevilk Merhaba Bende aynı sorunu yaşadım gece dönmek bile zulüm gibiydi doktorumun tavsiyesi üzerine sade soda ve muzu birlikte yedim her gün. 2 3 günde çok fazla şekilde faydasını gördüm. Çok normal sakıın üzülme ❤️