Atlas2021 Sevgili hanımlar merhaba, İki gündür diş ağrısı yaşıyorum fakat gittiğim poliklinikler bişey yapamayacaklarını söylüyorlar.Siz böyle birşey yaşadınızmı 20 haftalık gebeyim.Bursa’da yaşıyorum önerebileceğiniz biter varmı
_Kardelen_ Atlas2021 insan tedirgin oluyor açıkcası benim de diş sorunum var üst üste ağrıdı kaç gün 23 haftalık gebeyim diş doktoruna gittim başka yere yönlendirdi devlette ellerine almıyorlar hamile diye ağrıdan duramadım acile gitmek zorunda kaldım parol serum taktılar ve de parol hapını günde 1 defa içebilirsin demişti kendi doktorum da kendi doktoruna danış istersen o sana uygununu söyler
Dlkzz Atlas2021 canım bildiğim kadarıyla 18. Haftadan sonra dis tedavisi yapılıyor. Kadın doğum doktorunuzla görüşün durumu belirtin elinize rapor verir. Sonrasında dis tedavisi yapılıyor diye biliyorum. Doğuma kadar dis agrisi çekilmez canım. 18. Haftadan sonra alınan antestezi bebeğe gitmiyor. Tam tersi tedavisi yapılmayan dis ilerledikçe ve tedavisi yapılmadıkça bebeğe iniyor enfeksiyonu ve çürüğü.
Nuraysss Atlas2021 tedavinizi yaptırabileceğiniz haftalardasınız, herhangibir gebelik probleminiz yoksa doktorunuzdan onayınızı alın son trimesterda yapılmıyor tedaviler, çok geç olmadan yaptırın
Sedamete Atlas2021 canım tek çare sürekli uzun süre fırçala ve gargara yap buz kullan geçer inşallah bir de parol kullanabiliyorsun çok bi faydası yok ama idare eder.Kanal tedavisi olmam lazım ama doğuma kadar zorla dedi doktorlar idare ediyorum
Atlas2021 Dlkzz kendi doktorumda öyle söyledi diş doktorları kabul etmeyince tedirgin olmuştum şuan rahatladım sağolun🙏🏻🌸
Atlas2021 Nuraysss tamam çok teşekkür ederim rahatladım şuan kendi doktorum agumentin kullanmamı söyledi şimdilik ağrının geçmesini bekliyorum sonra tedavi yaptıracağım inşallah 🙏🏻🌸
Cdem21 Atlas2021 canım bende çok yaşadım en etkilisi karanfil yağı onu sürünce rahatlıyordum tavsiye ederim