Fidan_14 Sorunuz da kötü bir şey yok fakat sezeryan için zaten olması gereken haftalardasınız yani arkadaş şunu demek istiyor mesela ben daha 23 haftalık hamileyim ama 37 haftanın bile normal bir hafta olduğunu biliyorum yani hamilesiniz arada açın okuyun araştırın yaşam sınırı olmuş 24 hafta 38 de doğan bebek herhalde ki bir sorunu yoksa normal nefes alir