Anneyimmm34 merhaba ben 17 haftalığım ama çok baş ağrısı çektim doktoruma da danıştım. 1. Nedeni suyu yeterli tüketmemek dedi doğru . Ben hiç ilaç içmedim direniyorum ama günde bir tane maden suyu içebilirsin sade içine de iki dilim limon kes gerçekten iyi geliyor hele ki soda dolaptan çıkarsa gerçekten çok iyi geliyor bana umarım faydası olur🥰