Pltkbra ben canım o ilk düşüğüm oldu kanamam olduğu gibi düştü zaten fazla geeçmedi,Kızımdada öğrendiğim anda kanamam başladı Ve 6 AY BOYUNCA aralıksız hergün hiç durmadan kanamam oldu ne doktorlar nede ben anlam veremedim bebeğin kesesinin altında ansızın çok yoğun bi kanama alanı oluştu yattığımda hafif azalıyordu kalkıp bi su içsem iki dakika ayakta dursam dahada artıyordu hatta birgün bi anda bacaklarımda sıcaklık hissettim artık kanama bacaklarımdan akıyor 10 GÜN HASTANEDE yattım asla banamısım demiyordu 6 AY İĞNEYDİ haptı kan hapıydı geçirdim 6 AY SONUNDADA bu sefer erken doğum tehlikesi 3 ayda öyle deprosyon ama Velhasıl Rabbimin vereceği varsa veriyormuş kızımdada gördüm 42 HAFTASINDA 3900 bi bebek doğdu korkudan öldürdü beni ama 12 yaşında halaa korkudan öldürür beni tehlike nerde kızım orda🤣