Momsy410 Esraaaa0101 benim aldigim multvitaminin iceriginde var hala kullaniyorum yani. 22 haftaligim
_Kardelen_ Esraaaa0101 ben hamile kalmadan önce kullanıyordum ve halada kullanıyorum multivitamin içerdiği için doktorum kullanmama sakınca yok dedi bebek içinde sağlıklı 23 haftalığım
_Kardelen_ Esraaaa0101 pregnom diye vitamin ama sen doktoruna danış başka vitaminler verdiyse zaten karşılar içerdiği vitaminleri
Bsealc Esraaaa0101 ben 3 aylıkken kesmiştim doktorum tekrar başlattı şu an 24 haftalığım yeni bitti doktoruma danışıp ona göre tekrar kullanıcam