seymataner7 38 haftalık gebeyim dün ve bu sabah yumurtlama günlerindeki akıntı gibi sümüksü ve sarı yeşil arası bişey geldi bu nişanmı oluyo acaba ama böyle baya yapış yapış uzayan bi akıntı
Melike_nur53 seymataner7 bence değil ama bilemicem yinede ben normal adet kanaması gibi lekelenmiştim kan şeklinde
sedkucuk seymataner7 yüksek ihtimal öyle bu kişiden kişiye değişiyormuş çünkü kiminde kanama, kiminde kahverengi leke kiminde de sizin bahsettiğiniz gibi oluyormuş o sebeple doktorunuzla bi görüşün derim
[silindi] Ben nişanı kahverengi akıntı diye biliyorum canım o dediğin bende de var 36 haftalığım dün doktorum baktı ve mantar dedi. Sen doktoruna bir sor istersen
seymataner7 [silindi] ya bende yoktu bi anda gelince o yüzden acabamı dedim. Sende kaşıntı falanda varmı
seymataner7 sedkucuk ya bebeğin beynine giden kan damarlarında fazlalık var dedi doktor gelişim geriliği falan yapıyormuş o yüzden bir an önce doğsun istiyorum
[silindi] seymataner7 evet var arada acıma da oluyor ama dün doktorum ileri haftada yeşil akıntıya dikkat et demişti bebek kakasını yaptığında yeşil akıntı olabiliyormuş anneler onu akıntı zanneder ama belirtidir mutlaka böyle bişey olduğunda bana söyle demişti sen istersen bir muayene ol