Benim de öyleydi sanki ciğerim yerinden çıkacak gibi öksürüyordum her gün bir tatli kaşığı bala bit çay kaşığı karabiber ekledim yedim. İlk 3 4 gün sanki etkisi yokmuş gibi geliyordu ama sonra birden kesildi ve bitti şükür. Ve bulduğum fırsatta ballı süt falan içiyordum kendimi sıcak tutmaya çalışıyordum