aysenur-1998 3 Ayına Girdim Ama Yemek Yapamıyorum Kokudan Herşeyden Tiksiniyorum Hemen Mide Bulantım Oluşuyor Halsizlik Ve İştahsızlık Var Aynı Durumu Yaşayıp Bu Durumu Atlatan Varmı Ne Kadar Sürede Atlatırım?
Senanur0 aysenur-1998 bende 10+3 haftaligim kokular düşmanım resmen mide bulantısı çok fena özellikle yemek kokuları
tugcee0 aysenur-1998 15+4’deyim hala tam gaz devam ediyor benimde bekliyorum ne zaman düzelir diye ama bakalım düzelmeyecek gibi
Milkkk aysenur-1998 yatın kalkın dua edin o günlere ben şuan 8. Ayıma girdim diyorum bu zamana kadar hamile değilmişim . Hem psikolojik hem vücut olarak çok zorlanıyorum . Sürekli ağlıyorum . Artık ağırlaştım kendimi zor idare ediyorum . Psikolojimi bozdum resmen . Bide o kadar zor şeyler atlattım kanama düşük tehlikesi filan ama 8. Ay kadar hiç zor bir dönem geçirmedim 😓
melegimhosgeldin1 Bünyeye göre degisirben 4. aya girdim halen devam ediyo kendi yaptigim yemegi kokusunu aldigim icin yiyemiyorum