Zehra_2 Kızlar gece sancım oldu ama şuan bir şey yok bin şükür. Sağ tarafımda bir kaç saniyeliğine sancı girdi ama uykumdan uyandım yani geceden beri endişe içerisindeyim bu durum ile karşılaşan var mı ?
A_syma Zehra_2 Hareketleri nasil? Yalanci sanci icin 28 cok erken. Hareket etmiyorsa doktorunuzla irtibata gecin
Zehra_2 A_syma yok hareket ediyor hareketlerinde sıkıntı yok bin şükür belki de ağrıydı ben anlayamadım bilmiyorum
A_syma Zehra_2 Tekrarlarsa beklemeyin. Doktorunuzun bulundugu hastaneye acile gidin. 29da yasamistim. Sükür sorun gorulmedi nst de. Ama doktorum hemen hastaneye cagirmisti. Cok erken diye belirtmisti telefonda.
TTtutku Zehra_2 vücut yavaş yavaş doğuma hazırlıyor kendini o kasılma oluyor normal ben 24 haftadayım bendedr oluyor erken doğum felan olmaz korkmayın artık yavaştan hazırlık yapıyor vücut
Zehra_2 A_syma anladım çok teşekkür ederim ya dün temizlik yapmıştım yorulduğum için mi bilmiyorum ilk defa oldu bir daha da olmadı
Pdur91 Kızlar 28 de karnı aşağıda olan varmıydı?benm sürekli aşağıda karnım erken doğumu tetikler mi bı durum bilen var mı
Sadomazo860 Pdur91 benim hep asagidaydi son 2 aydır daha da aşağıda erken doğum riski oldu ama dinlenerek ayaklarımı yukarı kaldirarak tehlikeyi atlattık