Miray81 Kızlar aşılamadan sonra Protestan fitili kullanan var mı aranızda benim sanki bi kısmı dışarı çıkıyormuş gibi sizde de öyle oldu mu
AyEmGul Miray81 fitili ben de kullanmıyorum. Evet, aynı durum bende de var. Bu normal bir şey diye biliyorum. Fazlalığı dışarı atıyor.
Busra_2 Miray81 bende kullanmıştım önceden ve fazlası dışarı çıkıyordu .. doktora sordum doktor ite bildiğin kadar elinle ileri git demişti vücut ihtiyaç fazlasını dışarı atar demişti
AyEmGul Miray81 hiç takip etmedim ki. :/ 🤔 Ama bunu kullanıyorsunuz ya içiniz rahat olsun. İyi bir ilaç.