Merhaba şu an 10. Haftadayım yaklaşık 2-3 haftadır kanama yaşıyorum düşük riskim çok yüksek. Daha dün doktora gittiğimde benim aklıma geldi. Kalp şeklinde olabilir mi acaba rahmim dedim o da baktı ve evet senin rahmin kalp şeklinde dedi. Diğer tarafında kan varken çocuk diğer tarafa yerleşmiş o biraz içimi rahatlattı. Rahmi kalp şeklinde olan var mı?