Pemberuya Anladım canım sen her ihtimale karşı doktorunu ara az mı geldi çok mu geldi ? Bende de doğuma kadar kanama geldi hep . Hatta 15 haftada kanla beraber parça da geldi çok şükür bebeğe bir şey olmadı hastanede yattım. Bebeğim doğdu büyüdü bile . Bir arkadaşım adet olur gibi kanamayla yattı hastanede öyle çok kanaması oldu ki kan bile taktilar kiza onda da bir sey olmadi cok sukur. her kanama dusuk degildir ama riskli gebelik oldugu anlamina gelir sk sk doktor takibine git mutlaka