busbussss Selam kızlar, nişanınız geldikten ne zaman sonra hastaneye gittiniz ve doğum gerçekleşti acaba?
Nimetkayseri1438 busbussss valla 2 dogumumda nisandan 5 saat sonra oldu . Ama burda Nisan gelip 2 3 hafta sonra doğuran da okudum
Kumsalmrv busbussss ilk kızımda nişanım geldikten 6 saat sonra hastaneye gitmiştim. 1 saat sonrada doğurmuştum
alb-akg busbussss benim de nişan geleli 5 gün oldu hemen ertesi gün doktora gittim 1 cm açılman var dedi doktor nstde sancıda çıktı ufak dedi ara ara sancılar flan da oluyor ama hala suyum falan gelmedi.
Nuray08 Benim dun geldi ama hala gitmedim çünkü sancim şu vss bisey yok bekliyorm bugun hafif bi kasik agrisi geliyor giduyor siddetlenirse gidicem
Nuray08 busbussss 36.5 im suan cuma günü cati muayenesi oldum dun geldi ama hala akinti ve lekelenme dvm ediyor
busbussss Nuray08 hmm evet genelde çatı muayenesinden sonra geliyormuş zaten? akıntı açık kahverengi gibi mi sizinde
busbussss Nimetkayseri1438 evet hiç belli olmuyormuş bazen hemen oluyor bazen daha sonra oluyormuş Allah hayırlı doğumlar nasip etsin herkese inşallah🤲🏻
Kumsalmrv busbussss hastaneye gittiğimde sadece 2 cm açıklığım vardı. Saat 06:30 Du. Hemşire öğlene anca doğurursun dedi. Ama ben 07:29 da doğurdum. Koridorda yürüyüp sancı gelince çömelip ıkınıyordum. Bi anda açılma oldu. Doktorum doğumuma yetişemedi