Buseybuseyy Ankarada hangi ozel hastaneye gidiyorsunuz paket mi satin aldiniz ne kdar bilgi verebilir misiniz
Defnesa Bende natomede gidiyorum Taner beye çok memnunum ama biraz sezeryan yanlisi biri dogum paketi almadım ondan dolayı muayene ye 180 oduyorum sanirim