2022Mom2022 Kızlar günaydın 24.haftaya adım attık ama üç dört gündür sanırım ödem başladı bende yüzüm özellikle hele göz kapaklarım bile şiş uyanıyorum çok erken değilmi yada normalse neler yapabilirim bu duruma ?
mysweetbabyy 2022Mom2022 hayir cnm ama mesela ödeme tansiyon yüksekliği de eşlik ederse sıkıntı olabilir o yüzden dedim ayrıca yürüyüş bol su tuz miktarı wzaltarak ins iner odemler
2022Mom2022 mysweetbabyy haklısın canım yinede arada kontrol ederim yarından itibaren yürüyüşler başlasın 🏃♀️