Arkadaşlar merhaba. 18+2 haftadayım. Şimdiye kadar hiçbir muayenemde en ufak bir olumsuzluk yaşamadım. Dün kendi doktorum kongrede olduğu icin anlaştığım hastanede başka bir doktor cok isteksiz şekilde baktı karnıma. Ve bu bebeğin sıvısı azalmış hiç su içmiyor musun dedi. 1 haftadır cidden çok az su içiyordum. Günde en az 3 litre su iç 2 3 güne toparlar dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Cok canım sıkıldı.