Merve-Ates27 Merhabalar hanımlar 15 haftalık gebeyim doktorum plasenta aşağıda ilerleyen haftalarda yukarı çıkar dedi fakat ben korkuyorum endişe ediyorum başına gelen yada duyan var mı hanımlar yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
Bebeginehasret Merve-Ates27 benmde 19 haf. Iken rahim agzina cok yakindi bana progestan fitil verdi ve agir is ani hareket kaçin dedi 22 haftam sukur yukar cikms 🤲
Cagmer Merve-Ates27 ay bu doktorları anlamak da mümkün değil madem ileri zamanda çıkar ne milleti korkutuyorsun. Daha haftan çok erken canım için rahat olsun.
Asliormanci Merve-Ates27 kuzum hiç korkma yüzde 99 cıkacak ♥️ Benimde aşagıdaydı hatta bi kac lekelenmem oldu o haftalarda ama yukarı çıktı şükür detaylı da gördük detaylı 22 de oldum şuan 24 hafta
Merve-Ates27 Bebeginehasret bana herhangi bir ilaç vermedi doktorum bende vardı zaten progestan kullansam mı acaba
EsmaG Benim de neredeyse başından beri aşağıdaydı genelde yukarı çıkar dedi doktor ama çıkmadı. 38. Haftada sezaryen doğum yaptım. Yukarı çıkmazsa eğer normal doğum yapamıyorsun sadece.
Merve-Ates27 EsmaG bebeğim için hangisi daha sağlıklıysa öyle dopurmak isterim elbette ama ben oksapar ve coraspin kullanıyorum bunlar ne gibi bir tehlike oluşturur bilmiyorum bir sonraki gidişimde inşaÂllah yükselmiş olur diğer türlü llursada doktorumla değerlendirme yaparız artık
Merve-Ates27 yinehamile inşaÂllah benimkide çıkar ayağımın altına yastık koyuyorum uzanıyorum sürekli inşaÂllah düzelir.
karansmomm Bende 15 haftalığım doktorumuz banada plasentanın aşağıda olduğunu ama korkulacak bir durum olmadığını zamanla yukarı çıkacağını söyledi
Cldbrst EsmaG herhangi bir sorun olmadı sanırım değil mi ben de karar veremedim hala Zeynep kamil mi özel mi diye. Korkutuyorlar beni kanaman olursa diye. Sizin doktorunuz kim di
Cldbrst EsmaG bir de fazladan ücret istediler mi plasenta previa diye. Benden 5 bin artı balon gerekirse de 2bin daha istediler. Bu arada tamamlayıcı sigortamda var karşılamıyormuş 😒
EsmaG Cldbrst benim ilk gebeliğimdi. doktorum daha önce bu ameliyatı çok yaptığını söyledi genelde daha önce sezaryen olanlarda sıkıntı oluyormuş kanama falan . Eğer plasenta rahim duvarına yapışmamışsa sıkıntı yoktur .
EsmaG Cldbrst yok ekstra bir ödeme almadılar benden . Kahramanmaraşta yaşıyorum ben doktorum Hilal Sakallıoğlu