gulsumd1 ben hastanelik oldum gecen gün serum verdiler bide gaviscon şurup kullandım iki gün falan suan hiç bişeyim yok çok şükür bak aklında olsun gün içinde sakız çiğnemekte iyi geliyo gibi ben sakız aşeriyorum sürekli durduk yere 😂 sanırım yediklerime eritmeme yardım ediyo