olmezbusra11 Kızlar 32.hafta izne ayriliyoruz evet simdi kafani karistiran nokta biz 31+0da çıkmıyoruz dmi izni 32+0da cikacz cunku o zaman 32.haftamiz dolmus oluyor dmi yanlis bilmiyorum
Pnrust Ben 35. Haftamin sonundayim almadım:) ama artik zorluyor beni akşam iş çıkışları özellikle çalışabilir raporu aldım 32. Haftada dogum sonrası aktarmak için bu hafta 4 günlük istiharat raporu yazdırcam sonra dogum raporu yazdircam
Pnrust Yok oluyor sağlık ocakları yaziyor geçen hafta 2 günlük yazdırdım bu hafta 4 günlük yazdıricam dogum raporunu da sadece kadın doğumcular yaziyor