irem-52 bulunduğunuz bölgeye göre değişir Hatay da o aylarda aşırı sıcak olur bebek elbette kısa kol giydirilir ancak klimasız durulmaz evde bu sebeple evin ısısını normalleştirip ince uzun kollular tercih edilir dışarı çıkarken kısa giydirilir
Orduluyum normalde orada o aylarda çok aşırı sıcak olmaz bu nedenle bebek hassas uzun kollu giydirilir ve takip edilir yani gün günü tutmaz sıcaksa kısa soğuksa uzun kollu ki uzun kollular da öyle aman aman kalın olmuyor zaten