Sudedemirer Doktor erken dogum olucak dedi 1 ay içinde olur dedi dogum kanalına indi 1 aydır orda sancımda var napmalıyım böyle olan varmı aramızda
Sudedemirer iamgulnur kız Mariam2 ama karnım şişkin bu kadar inmesi normal mi birde çok sancım var şimdi hastaneye gidicem bakalım ne dicekler
Sudedemirer Mariam2 kalktıgımdada aynı acile gittim stresten olmuş ben strese girince bebekte strese girmiş kendini sıkıştırmış o yüzden karnım böyle olmuş