OzgmgeYalcin canım ilk önce endokrine gittim.o da bni diyetisyene yönlendirdi.diyetle şekerim normale döndüğü için insüline başlamadım.diyetle devam ediyorum şuan gebeliğime.kadın doğumcum da yakından takip ediyor bni.diyete uyduğun sürece bebeğine hiç bişey olmaz canım.su fazlalaşması ve bebeğin aşkrı kilolu olmasını engellemek için diyet yapıyorsun ayrıca bebeğin doğduktan sonra kan şekerinin dengeli olması için.