Merhaba arkadaşlar. Hamileliğimin 10. Haftasındayım. 13 gün önce ailemin yanına geldim. Rahatım yerindeydi. Hiç bir iş güç yapmadim. Gelince kontrollerimi de yaptırdım. Bebek çok iyi durumdaydı. Dün öğleden sonra leke geldi. Hemen hastaneye geldik. Kalp atışı her şeyi çok iyi dediler. Leke az olduğu için eve göndermek istediler. Kabul etmedim. Hastanede kötü oldum. Elim ayağım tutmadı korkudan. Yatış verdiler. Yaptığım yerden adet kanaması gibi hafif hafif gelme oldu. Bol su iç dediler. 2 saat sonra lavaboya gittim. Hafif kanlı idrar geldi. Sonrasında gece boyunca hiç bir şey olmadi. Lavaboya gittiğimde bile hiç bir şey gelmedi. Oturarak yapmıyordum zaten. Onlar ördek verdiler. 7 de kahvaltı getiirdiler. Tekrar lavaboya gittim. İdrarla birlikte minik minik bıhtılı geldi. Dünden beri dualar yasinler okuyoruz. İlk gebeliğim. 3 buçuk aylık evliyim. Eşimde ben de Çok istedik. Dua edin. Bilgisi olan var mı. Sizce düşük olur mu. Başına gelen oldu mu😢 Rabbim ne emretmişse o olacak😟