sedefyrs1101 10 dk da bir giren kasılma doğum belirtisi mi ? 38+4üz ağrım sancım yok su nişan yok şuan ama uykumdan uyandıran kasılma var sadece 10 dk da bir giriyor nefesimi kesiyor taş gibi oluyo karnım
Yasemin8892 sedefyrs1101 bende iki gün öyle oldum su nişan hiç bişey gelmedi sonra geçti ama istersen sen yinede hastaneye gidebilirsin
Bertis sedefyrs1101 takip edin bence dakika tutun kasılamalara düştükçe bi doktora görünmekte fayda var
sedefyrs1101 edosvebebisi Bilmiyorum ki bende anlayamadım normalde gün içinde olur geçerdi şimdi 10 dk da bir sürekli giriyor kasılma videodaki 2 kere yapmıştım ondan mı oldu acaba 🙊
sedefyrs1101 edosvebebisi İnşAllah bakalm :) Daha da sıklaşırsa gidicem doktora .. Doğurursam haber ederim herkes yapsın ülkece doğuralım 😅
edosvebebisi sedefyrs1101 36+6 dayım yapsam mı diye düşünüyorum kontrole giderken yapmayı düşünüyorum yorumları görünce korktum
Adamiranin__annesi Benimde belimde ağrı var bebis kapıyı calyo sanirin m o videyu yaotim az bisey bide adacayi içiyorum şuan
hambostanimEymen Tintinsu activating labor isimli video daha demin ben de yaptım baya bacaklarımda kan akışı hızlandı sanki hurma da yiyorum 38+2′ deyim bebeğim kendini topluyor gevşiyor sanki 🤩🤩🤩
sedefyrs1101 nilsmomy Youtube da activating labor diye yazarsanız çıkar 🤗 Doğum için, yorumlarda çok etkili olduğu yazıyor bende yeni başladım dün başladım videodan 1gun 2 gün sonra doğuranlar var 🤭
nilsmomy sedefyrs1101 ha o videoyu yapıyorum bende 🙈 2 gün oldu başlayalı videoya bakalım ne zaman sonuç verir 🥹
sedefyrs1101 edosvebebisi Yok canım geçti uyuyakalmışım arada oluyor sabahtan beri ama geceki kadar yok 🤗 Olursa direkt gidicem acile