merhaba kızlar 1.5 aylık bebeğim var emziriyorum doyuyor ama gögüslerim boşalmıyor cok rahatsız oluyorum sertlesiyor yanıyor resmen özellikle geceleri çareyi sağmakta buluyorum.ne yapmam gerek, süt arttırıcı seylerde tüketmiyorum hatta ufak tefeğim yani istahimda aşırı yok. ise başlıycam bu süt sorununu ne yapıcam.zamanla azalır mı?