mminiginannesi10 Rabia245 ben 40 günlükken yaptırmıştım tam oğlumu. Ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi bence, büyüdükçe zorlaşır. Ve çok çabuk iyileşti çok şükür
Ozlm0916 Rabia245 3 aylıkken yaptırmıştım bende 1 gün zorluğu oluyor sadece sonra hemen iyileşiyor ne kadar erken o kadar iyi
Gunes99 Rabia245 bende 34 haftaligim hemen sünnet yaptırmak istiyorum bende doktorla mı görüşmem lazım. Veya doğumu bekleyip sonra mı sıra almam lazım yardımcı olur musunuz 🌹
ff26 Rabia245 ben de doğduğu zaman yaptırmak istiyorum ama var mı yaptıran sıkıntı olur mu doğar doğmaz