Busrademiir Smyyglgn54 Evet canım doktorum çok iyi birisi çok ilgili birisi kelebek geliyor dedi sonra bende kız mı dedim evet dedi yani kız 🤩🧚♀️
Smyyglgn54 Busrademiir anladım🙈3dür benim doktorumda kıza benziyor diyorda kendini pek gostermedigi icin netlestiremedik bir turlu😏
Busrademiir Smyyglgn54 Ya aslında bu hafta da cinsiyet oluşumu tamamlanmış oluyor ama doktorlar yanılmamak için %80 falan diyor öyle olmuş olsa gözükür erkek ile kızın ki ayırt sağlam ediliyor 😀