Ben bugün doktora gittim kızlar 32. Haftadayım ama kızım ultrason da 35 haftalık çıktı yani 3 hafta önde birinci sorum hangisine göre doğum olur bide kordon dolanmış boynuna bu bir sorun teşkil eder mi doktor bişey demedi ama ya bişey olursa ve ben hissetmezsem deli olucam