Kızlar isimli hastane çıkışı yaptırdım ama onu çekimde kullanıcam kirlenmesin istiyorum , şöyle bi takım versem olur mu kan vs olabiliyomuş çünkü sonrasında da yıkamadan saklamak istiyorum. Bir de Ocak sonuna doğru doğucak inşallah penye battaniye mi veriyim kalın mı ?
