Merveclnk Nagihandilsiz arkimin oğlu var çok ağlak 😅😅 Bi de inat bi de cok hareketli kurtlu resmen ama çok bal da tabi dötünü yediim 😅
hayalbahcem Nagihandilsiz arkadaşımın çocuğu fazla naif efendi ve süper akıllı valla yaramaz fln değil ☺️
ardenmoms Nagihandilsiz iki ismi varsa iki isminin de karakterini taşırmı bilmiyorum Hangisini kullanıyorsunuz siz
Nagihandilsiz Merveclnk ay arden bebeklerıne hep fena dıyolar ya bakalım benım oğluşum nasıl olcak 16 aralıkta doğumum inşallah 😀
Merveclnk Nagihandilsiz hahahahah yegrim evet biraz kuduruk oluyorlar ama ayni zamanda da cok gulec bi cocuk meyve yiyorum beni izliyor gülüyor deli 😅😅
Nagihandilsiz cahillesohbetikestim cok teşekkür ederim annelerin hepsı cok guzel cokkk gerçekten annelık duygusunu tadıcaz ınsallah o sızın kalbınızın guzelliği❤️❤️❤️
Nagihandilsiz ardenmoms ardeni kullanıyoruz recep esımın dedesının ismi çok istedı kıramadım ama ardenı kullanıyoruz
ardenmoms Nagihandilsiz anladım canım benim oğlum 9 aylık vallahi huysuz, ağlak, bi günü bi gününü tutmayan bi bebek 🥹😂😂😂😂😂
Elifffyusa Nagihandilsiz kuzenimin oğlunun ismi arden Alp çok sakin uysal anlayışlı bı çocuk 4 yaşında bebekliginden beri öyle sakın yaoisi var