Değerleriniz maalesef normal sınırların ya altında ya da üstünde çıktığı için öyle diyor ama korkmayın bence çünkü normal sınırlara çok yakın hepsi hamilelikte zaten böyle sınıra yakın değişiklikler oluyor benim de böyle ve doktorum hiç sıkıntı görmedi