Nagihandilsiz Sağlıkla gelsin inşallah kilosu gayet iyi benim kızımda 2815 kilo doğdu sağlıklı olsun kilo alınıyor😊 bende normal doğumdan acil genel anesteziyle sezaryen doğum yaptım 8 ay oldu. Sezaryenden sonra gaz çıkarana kadar katı bir şey tüketmeyin su kahve vs şeyler için. Bebeğiniz sık sık emzirin sütünüz daha çabuk iner😊 benim aynı gün hastanede sütüm gelmişti. İlk kalkıştan sonra koridorda sık sık yürüyüş yapmıştım iyi gelmişti. İlk bir hafta biraz ağrılar oluyor sonrasında yavaş yavaş toparlıyorsunuz