Flz-cner98 Kızlar merhaba. Ağrılarım var nstde sancı çıkıyor her an doğuma girebilirim 3. Sezeryan ama boğazım ağrıyor nasıl geçer bu bi an önce toparlamam lazım
aysenuremresusam Flz-cner98 bendede var doktor gargara ve antibiyotik önerdi doktora sormalısın enfeksiyon varken sezeryana almaz
Nur_sima Geçmiş olsun.Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasib eylesin. Sirkeli su ile gargara yapabilirsiniz çok faydası oluyor.