ikimelekannesi__ Kızlar selamm hamilelikte saç boyattınız mı bebeğe bir zararı var mı? Kulaktan dolma değil de gerçekten zararı şu diyebilir misiniz varsa bile
Deletedmom_21 ikimelekannesi__ Zararlı diyorlar ama etrafında birçok hamile arkadaşım saçını boyattı bebeklerine de hiçbir şey olmadı. Şimdi bilimsel açıklamasını yapamam neye neye zararlı ama, kullanmamanızı yine tavsiye ederim. Doktorlar önermiyor çünkü.
zeynepaylaipek ikimelekannesi__ ya kafam beyaz doldu normalde takilmam ama canımı sıkıyor nedense birkaç aydır. Ama bir Dr sorun olmaz derken diğeri yasakliyo diğeri organik olsun diyo kafam karışık açıkçası
yabansena ikimelekannesi__ doktorlar ilk 3 ay düşük tehlikesi olmasın diye saç boyatmaya izin vermiyo 3 aydan sonra boyatmaya izin veriyo. Kendi kontrole gittiğiniz doktor hamileliğin hiçbir aşamasında boyatmayın mı dedi?
ikimelekannesi__ yabansena evet boyatma dedi 29. Haftamdayım 2. Tremester döneminde 2 diş çektirdim ama saç boyatmak yok diyo 😀