Hgs filminde tavşan gibi rahmim olduğu söyledir ve ameliyat olamayacağı normalinde septum gibi olmuş olsaydı yabi rahim perdesi ameliyat olnuna biliyormuş benim tam anlamıyla çift rahim benim gibi olup sağlıkı gebelik geciren oldu mu acaba yada kalamayan bu konu hakkında iyiy yada kötü bişeyleri duymaya cok ihtiyaçım var doktorlar sonuçlara bakp geceiyor efrafımda bu durumu yaşayan kimse yok acaba aranızda var mı.