Blr1 Merhaba çiğli eğitim araştırma hastanesinde doğum yapan var mı hanımlar nasıl geçti deneyimlerinizi paylasirmisinız☺️
srnglcskn Blr1 benim 2 arkadaşım yaptı biri normal biri sezeryan ikiside çok memnun kaldı bende orada yapacağım inşallah