1Gunes 27+2 hamileyim kızlar bugün bebek sol kasıgıma inmiş resmen gıdıklıyor orayı içim garip oluyor dokununca duruyor elimi çekince tekrar başlıyor 🤣🤣🤣 benim gibi olan var mı ?
SiriusA 1Gunes evet benim de 😇 23 haftalığım hareketleri genelde gıdıklanma olarak hissediyorum çok tatlı 🥰
Pearlyy 1Gunes bende 27 haftalığım. Zaman zaman oluyor kasıklarımda vajinamda hissediyorum hatta korkup doktorada sordum pozisyonundan kaynaklı, hiç bir sıkıntın yok dedi canım endişen olmasın 😌
pheobebuffay 1Gunes 27+2 benim de aynı böyle hoşuma gidiyor😂 elimi koyunca duruyor ne hikmetse kaldırınca devam ediyor anlıyor hissediyor mu acaba
Deletedmom_51 1Gunes 29.haftadayım bebek ters dönmüş elleriyle herhalde kurcalıyor komiğime de gidiyor 😂
Bernnnaaaa 1Gunes şimdi gıdıklıyor biraz daha büyüyünce ağlatacak çünkü acıtıyor benim şuan öyle 35+5 😂