Kızçelerim 2 Aralıkta adet olmam gerekiyordu olmadım 2 gün gecikti inşallah gebelik vardır göğüslerimde şişlik ve hassasiyet var yaklaşık bir haftadır mide bulantısı hafif şekilde oluyo arada kusturacak şiddette değil araç tutmuş gibi sanki bazen belim bacağım ağrıyo 3 gün önce kaset test yapmıştım negatifti bence yine gebelik yok gibi geliyo 🥺