Kızlar ya ilkini özelde bebeğim tersti devlet riske attığı için son dakka orada sezeryan oldum .şimdi fiyatlar uçuk çok Cok zor özelde doğum yapmam.herkes eşi refakatçi almıyor diyor şehir hastanesinde. ben sadece eşimi istiyorum ya nasıl olacak kimsem yok desem kabul etmezler mi?