GelMucizemol 33 haftalık hamileyim şiddetli ishal ve mide bulandım var geğirme isteğim geliyor kusacakmış gibi oluyorm halsizlestim eşim gelsin doktora gidicem var mı bunlari yaşayan çok korkuyorum
doganursezmag GelMucizemol 15. haftamda yaşadım. Gastroenterit olmuştum. Yani halk arasında mide üşütmesi tıpta mide vağırsak enfeksiyonu. 2 lt serum takılmadan geçmedi kesinlikle. Ben sucuklu tost yemiştim ondan sonra başladı. Geçmiş olsun.
GelMucizemol Çok şükür bebegim haraket ediyor ama karnım da ağrıyor sanci gibi enfeksiyonunda var di zaten panikledim allahım korusun cemi cumlemizi