Fedoraxn Nurcanben ben 3 gün geçti testte aşırı silikti öyle öğrendim kan verdim 83 çıktı kontrollerde de doktor geç döllenme demişti 7.haftada bebişi görememiştim sen düşün ama sonra haftasını buluyırmuş sorun yaşamadım şükür ki ☺
Fedoraxn Fedoraxn bak resimde görünmüyor bile erken gebelik alıp yaptım onda çok silik çıkmıştı üzülme yani oladabiliyor