Haticeorthsr Kızlar şekerim yüksek çıktı ve doktor şeker yüklemesi yaptırmadı 1 hafta içinde düşmezse insülin başlatılcak başına gelen varmı
Dark Haticeorthsr burda çok var öyle arkadas, stres yapmayın. Güzel beslenin hamur işi, tatlı vs tüketmeyin
Ellia Bende de şeker çıktı ama diyet ile dengeliyorum demek ki senin üst düzeyde canım kullanan arkadaşlarım oldu her hangi bir tehlikesi yok korkma senin ve bebeğinin sağlığı için 🤗