Gamzeylmaz28 33 haftalığım ve devlete bi türlü randevu bulamıyorum özele gittim bi kaç defa ama çok pahalı şimdi devlete kontrole gitsem bakarmı , yada direk doğum zamnı gitsem doğuma alırlarmı ?
Zuzu6901 Gamzeylmaz28 bakarlar tabi canım neden bakmasınlar. Direk doğum zamanı gitme derim, devlette de kaydın olsun. Ben de özele gıdıyorum sörf görünmek için arada devlete de gıdıyorum nolur nolmaz diye
1Gunes Gamzeylmaz28 kuzum 182 yi ara randevular ne zaman açılacak öğren tarihini ve sabah 10 da mhrs den girip al . Kontrollerini ihmal etme zaten 33 haftalık olmuş maşallah artık nts takibi yaparlar sana
Sedaknr Gamzeylmaz28 ya Amasya da bir tane kadın doğum hep icapcı olur. Yani randevu bulamasan gidip hastanede randevu alıp muayene olabiliyorsun belki senin şehrinde de vardır.
Gamzeylmaz28 1Gunes sabah 7-8 dedi ama uyanmak zor oluyor ağrıdan uyuyamıyorum sabah karşı dalınca o saate kalkamıyorum bide buranın yabancısıyım gelin olarak geldim pek bilmediğim için fazla kurcalamıyorum
1Gunes Gamzeylmaz28 182 den randevunun açıkçası tarihi öğren kuzum saab 10.00 da düşüyor randevular senin için çok kolay olur.
Ezel5656- Devletten bir kez randevu alman bile yeterli dyw biliyorum. Onu da kuvez durumu olursa hastane kabul etsin başka yere yollamsin dye alıyorlar dye biliyorum.