Miaa Gün embriyosu iyi kalite transfer gününü saymazsak 8.günü akşam yaptırdıgım kan testimin sonucu 1.20 cıktı yani negatif, gördügüm kadarıyla 8. Gün negatif olup sonra pozitife dönen rastlamadım ama yinede bir umut sormak istiyorum bunu yaşayan varmı 🙏🏻
Fatosaydin Miaa sanmıyorum bacim ama yinede allahdan ümit kesilmez belki geç tutunma ne olur yinede ilaçlarina devam et.
Mucizemibekliyorum_ Miaa inşallah sonraki denemenizde sımsıkı tutunur sağlıkla kucağınıza alırsınız😍tüp bebek yaptırma sebebiniz neydi acaba
ipekmom_ Miaa 6.gün embriyosu ise 8.günde sonucu çok net belli ederdi.. umarım olumlu bir sonuca döner 12.gün tekrar deneyin hiç belli olmuyor bu işler. Rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah ♥️
yanlisanlamaama Miaa çok erken yapmışsınız tahlili doktorunuzun dediği günden önce yaptırmasaydınız keşke. Ben 12.gün yaptırmıştım. Doktorunuza bir sorun ama bence bekleyin
Miaa @Mucizemibekliyorum_ sebepsiz infertilite diyolar tüm herşeyimiz temiz birtek genetik taramalarımız eksik onuda isterler heralde 2. Denemede
Ela3834 Miaa Benim 7.gun 46 çıkmıştı 12. Gün 230 çıkmıştı. Üzülme ins ikinci denemede olacak… Genetik testler devlette 3 ay da çıkıyor özelde 20 güne yakın çıkıyor bazı testler aklında olsun koşa koşa git yoksa ücretler pahalı 5-6 bin tutuyor
Miaa @Ela3834 zaten bir süre ara vermeyi düsünüyoruz o aradada devlette genetik testlerimizi yaptıralım diyoruz, tek embriyom olmuştu o yüzden süreç en baştan başlıycak malesef
Miaa @yanlisanlamaama ama benim 6.gün embriyosuydu doktorum 10.gün tahlil istemişti bakıyorum tüm forum sitelerini okumuşumdur pozitif olanların 5. Günde bile cıkıyor 8.gün negatif görüp pozitife dönen göremedim o yüzden sormak istemiştim