Cehey 40+5′te nst için hastaneye gittiğimde, o günkü nöbetçi doktor 40 haftayı görene direkt yatış veriyormuş diye yatışım yapıldı. Doğumhanede suni sancı verildi, 26 saat sancı çektim, ama kasıktan değil de belden vuruyor diye normal doğuma uygun değilmiş, bunun dışında normal doğuma her şeyim tamamen uygun olmasına rağmen açılma sadece 2 cm oldu. Diğer güne geçince o günkü nöbetçi doktor kontrole geldiğinde plasenta içinde kanama alanı oluştuğunu, normal doğumu beklemeye devam edersem bebeğimin hayatını riske atacağımı söyledi, sezaryen önerdi. Ebelerin kendini yırtarcasına karşı çıkmasına ve hatta bana normal doğum için gerekirse 3-4 gün daha sancı çekmeye devam etmem gerektiğini söylemesine rağmen hiç tanımadığım doktora güvenip sezaryeni kabul ettim ve adam bana haber verme gereği bile duymadan ceviz büyüklüğünde myomumu almış bebekten sonra. (Allah razı olsun kendisinden) Israrla normal doğum istiyordum ama mecburi sezaryene döndü. Hayırlısı buymuş, halimden memnunum. Bu sayede myomumdan da kurtuldum, inşallah siz de hayırlısıyla yavrunuzla kavuşursunuz.