Cannur Kardii hayırlı olsun, saglıkla gelsin dünyaya minigin 💙 bu sene erkek senesi heralde erkekler cogunlukta 😻
DilarArslan Kardii ay darısı bana inşallah 🤲🏻 18 olduk hala öğrenemedik 😔 pazartesi tekrar gidicem bende çikolata meyve suyunu deniycem
Kardii Tubahmet ayy ne güzel hayırlı olsun sana da kuzu benimkide öyle önden gidiyo normalde 16+1 ama 14+4 gösteriyo dedi doktor 168 grammış bide minik tosbam 😍💙🙏
Tubahmet Kardii ya bn gramını fln sormayı unuttum doktor da sylemedi gtmeden önce aklımda brsürü soru vardı cinsiyetini öğrenince başka bişi sormak aklıma glmedi😄
Merve95 Bizede doktorumuz 14 haftalikken kiza benziyo dedi suan 17 haftalik olduk haftaya kontrole gidicem netlesirmi acaba 😊
Kardii Merve95 bizim doktorumuz 12 haftalıkken erkek diye tahminde bulundu bugünde netleşti canım çikolata meyve suyu su içtim kıbıl kıbıl kıbıldıyodu öyle gördü doktor 😂
Merve95 Kardii ciddenmi bende kesinlikle oyle yapicam canim cikolata ve meyve suyu icip oyle giricem ultrasona 😊😊
Kzbnzm1997 Kardii Amin canım Amin ikiside yok sonuçta ikiside lazım ama insan merak ediyor işte ne acaba diye 😊
Kardii Limonannesi 3 parça çikolata attım ağzıma bi şişe su içtim yarım kaldı şişe küçük meyve suyu içtim vişneli doktora girene kadar devam ettim
Bisofiya Haftaya çarşamba gidicem doktora 14+4 olcaz Allah nasip ederse, belli olur mu acaba bizimki de 🙈🤗🙃 Canım hayırlı olsun, güle güle büyüt inşallah oğluşunu 🤗🤗