kubra41- Ne olcak böyle uyku desen oda yok bebişin gelmeye niyetinde yok.benim bebiş son haftalar olmasına rağmen çok hareketli normal mi annişler hareketleri canımı acıtıyor artık kasıklarımda hissediyorum sanki çıkacakmış gibi