Kaymaksibel çok güzel acıklanmışsınız gerçekten baran hocayı ben sadece bir kere gidişimde anladım yani nasıl biri olduğunu, ve ilk ve son muayene oldu .
kizannesiyimm yani demek ki insanına göre ayrımcılık yapıyor 🤷🏻♀️ çünkü bende eşimin arkadaşının tavsiyesi üzerine gittim ama şok olduk böyle bi soğukluk görmedim şimdiye kadar, konuşamadım bile geçiştirdi 🤷🏻♀️ neyse en azından siz memnun kalmışsınız sevindim buna 😊